KBH Låsedøgnvagt låser ingen kunder

Hos KBH Låse har vi serviceret kunder i hele København og omegn gennem flere år. Alle årene har vores låsesmede lukket kunderne ind, monteret nye låse, låsesystemer og automatikker samt rådgivet private, erhverv og myndigheder til en tryggere hverdag – men aldrig har vi låst vores kunder til vores produkter.

Hvad betyder det, når låsesmeden låser kunden?

Vi har set utallige eksempler på kunder, der har stået med ønsket om at skifte låseservice. Årsagerne kan være mange, men summer summarum er, at flere kunder føler sig tvunget til at blive hos en låsesmed, de ellers er utilfredse med.

Årsagen til, at kunden ender med at blive hos den samme låsesmed, er fordi at den pågældende låsesmed har valgt at installere en lås, låseautomatik eller låsesystem, der ikke kan omstilling af andre.

Det medfører, at hvis kunden vælger at skifte over, så er de nødsaget til at betale, hvad det koster at afmontere og udskifte med en helt ny lås, der ellers fungerer som den skal.

Hvorfor låser låsesmeden sine kunder?

Det åbenlyse svar er, at langt de fleste låsefirmaer monterer og installerer en lås, som kun kan omkodes af samme låsesmed, sådan at kunden er låst fast til samme låseservice, uanset tilfredshed.

For KBH Låsedøgnvagt og vores Låsesmed på Amager er det et tegn på usikkerhed og manglende forståelse for service.

Derfor kan du trygt vælge KBH Låsedøgnvagt

Der kan være mange grunde til, at kunden vælger at skifte låsefirma og låsesmed. Det er naturligvis altid rart at vide, hvorfor kunden vælger at skifte, men det bør aldrig være en tilsigtet og overlagt omkostning for kunden at skifte – slet ikke, hvis kunden er utilfreds.

Hos KBH Låsedøgnvagt har ingen låsesmed nogensinde låst en kunde. Hvorfor? Fordi vi står ved vores service og vores produkt. Og vi ved, at vi leverer kvalitet, og at vi holder hvad vi lover.

Vi er gennemført gennemsigtige, og helt igennem sikre.